Druk jako forma reklamy

0
277
Druk jako forma reklamy

Firmy większe i mniejsze, wielkie przedsiębiorstwa czy instytucje o różnym profilu działalności wciąż korzystają z pomocy drukarni. Każdego dnia drukowane są plakaty, ulotki, papiery firmowe i wiele, wiele innych materiałów – mimo że żyjemy w dobie internetu materiały papierowe są doskonałą formą reklamy.

Wszechobecny druk

Drukowane są materiały na różnego typu papierze i w wielu formatach – zaprojektowane z
pomysłem i zrealizowane z dbałością o każdy szczegół nierzadko robią naprawdę duże
wrażenie na potencjalnych klientach, a co za tym idzie, zachęcają do zapoznania się z ofertą
firmy, a w rezultacie do współpracy.

Materiały drukowane dobrym sposobem na reklamę?

Zdecydowanie tak! Bilbordy, plakaty, ulotki po prostu działają i nie zanosi się na jakąkolwiek
zmianę w tej kwestii. Fajny plakat czy duży ciekawy bilbord z pewnością przyciągnie uwagę
przechodniów, jak i kierowców, którzy akurat będą stać w wielkim korku. To nie koniec,
dobrze zrobiona ulotka na pewno nie wyląduje w koszu, co więcej, sprawi, że potencjalny
klient zapoznania się z jej treścią.

Broszury i katalogi

Ale to oczywiście nie wszystko! Do drukowanych materiałów reklamowych zaliczamy
również katalogi, foldery, broszury. Tutaj ważny jest każdy szczegół. Liczy się jakość
zamieszczonych grafik, jak również tekstu. Ważne są kolory, wielkość czcionki, światło
pomiędzy tekstem i fotografiami. Oczywiście zamieszczony tekst powinien przekazywać
konkretne informacje, które muszą być napisane w taki sposób, by czytelnik nie miał
najmniejszego problemu ze zrozumieniem czegokolwiek.
Grafik i tekstu nie może być za mało ani za dużo. Wszystko musi być przejrzyste i miłe dla oka
– zachęcać do lektury, a nie zniechęcać do niej.

Aktualne informacje

Kolejna kwestia, o której powinniśmy pamiętać to to, że zarówno fotografie, jak i tekst
muszą być aktualne. Wręczanie katalogów z nieaktualnymi danymi mija się z celem i raczej
nie wpłynie pozytywnie na wizerunek firmy. Jeśli więc w naszej ofercie często pojawiają się
zmiany – wzbogacana jest ona o nowe artykuły, a niektóre z nich są wycofywane, warto
znaleźć optymalne rozwiązanie, które pozwoli nam wszystko aktualizować przy niewielkich
kosztach. Podpowiadamy, że w takim przypadku bardzo dobrym rozwiązaniem są na
przykład katalogi w segregatorach – tutaj możemy bez problemu zmieniać liczbę stron –
dodawać informacje o nowościach i usuwać wszelkie nieaktualne dane.

Kumaci Ogarnięci

Kumaci Ogarnięci to nic innego tylko nazwa jednej z agencji reklamowych w Warszawie.
Agencja oferuje druk różnego typu materiałów reklamowych, a ponadto zajmuje się
prowadzeniem kampanii AdWords, reklamy na Facebooku, organizacją małych eventów,
projektowaniem stron internetowych oraz copywritingiem.
Portfolio Kumatych Ogarniętych robi duże wrażenie, znajdziemy w nim informacje na temat
wielu realizacji. Wszystkim, którzy chcą zadbać o pozytywny wizerunek swojej firmy
serdecznie polecamy wymienioną agencję.

Na koniec

Reklama dźwignią handlu – a w czasach wielkiej konkurencji w szczególności. Warto więc
zadbać o najdrobniejszy szczegół i wśród wielu agencji reklamowych wybrać tę, które ma już
na koncie wiele doskonałych realizacji.



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here