Jak system CRM może pomóc Twojej firmie. Co to jest CRM?
Indentyfikacja i kategoryzacja
System CRM może pomóc w łatwym i szybkim identyfikowaniu i dodawaniu nowych potencjalnych klientów i kategoryzowaniu ich dokładnie. Skupiając się na właściwych potencjalnych klientach, sprzedaż może priorytetowo traktować możliwości, które pozwolą na zamknięcie transakcji, a marketing może zidentyfikować potencjalnych klientów, którzy potrzebują ich więcej, aby stali się wysokiej jakości potencjalnymi klientami.
Dzięki pełnemu, dokładnemu, centralnie przechowywanemu informowaniu o klientach i potencjalnych klientach, sprzedaży i marketingu można skupić ich uwagę i energię na właściwych klientach.
Zwiększ ilość interakcji przyjaznych z istniejącymi klientami
Gdy rozumiemy klientów, możliwości sprzedaży krzyżowej i upsellingu stają się jasna – dzięki temu zyskujesz szansę na pozyskanie nowych klientów od obecnych klientów.
Dzięki lepszej widoczności będziesz także w stanie zadowolić klientów dzięki lepszej obsłudze. Zadowoleni klienci mogą stać się stałymi klientami, a powtarzani klienci wydają więcej – do 33% więcej według niektórych badań.
Lepsza obsługa klienta
Dzisiejsi klienci oczekują szybkiego, spersonalizowanego wsparcia o każdej porze dnia i nocy. System CRM może pomóc w zapewnieniu wysokiej jakości usług, których szukają klienci. Twoi agenci mogą szybko sprawdzić, jakie produkty klienci zamówili, i uzyskać rejestr każdej interakcji, dzięki czemu będą mogli szybko uzyskać potrzebne odpowiedzi.
CRM może poprawić wrażenia klienta w zakresie obsługi klienta, marketingu i wielu innych.
5. POPRAWA PRODUKTÓW I USŁUG.
Dobry system CRM zbierze informacje z wielu różnych źródeł w Twojej firmie i poza nią. Daje to niespotykany wgląd w to, jak czują się Twoi klienci i co mówią o Twojej organizacji – dzięki czemu możesz ulepszyć ofertę, wcześnie wykryć problemy i zidentyfikować luki.
Rozwiązania do zarządzania klientami mogą przyspieszyć i poprawić sposób znajdowania, wygrywania i utrzymywania zadowolenia klientów.
Chcesz sprzedać więcej, szybciej? Przejdź przed siebie.
Sprawdź nasze interaktywne wideo i zobacz, jak CRM z Salesforce może pomóc Ci zdobyć klientów – a także znaleźć i zadowolić ich.
Oto, co CRM w chmurze oferuje Twojej firmie.
CRM i rewolucja w chmurze zmieniły wszystko. Być może najbardziej znaczącym postępem w rozwoju systemów CRM było przeniesienie do chmury z lokalnego oprogramowania CRM. Uwolnione od konieczności instalowania oprogramowania na setkach lub tysiącach komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych, organizacje na całym świecie odkrywają zalety przenoszenia danych, oprogramowania i usług w bezpieczne środowisko online.
PRACOWAĆ Z GDZIEKOLWIEK
Systemy CRM oparte na chmurze, takie jak Salesforce (Dowiedz się więcej: Co to jest Salesforce?) Oznaczają, że każdy użytkownik ma te same informacje przez cały czas. Twoje zespoły sprzedaży na drodze mogą sprawdzać dane, aktualizować je natychmiast po spotkaniu lub pracować z dowolnego miejsca. Te same informacje są dostępne dla każdego, kto tego potrzebuje, od działu sprzedaży po przedstawicieli obsługi klienta.
ZMNIEJSZYĆ KOSZTY
CRM może być szybki i łatwy do wdrożenia. System oparty na chmurze nie wymaga specjalnej instalacji i nie ma sprzętu do konfiguracji, obniżając koszty IT i usuwając ból głowy z kontroli wersji i harmonogramów aktualizacji.
Ogólnie rzecz biorąc, systemy CRM oparte na chmurze są wyceniane na podstawie liczby użytkowników, którzy uzyskują dostęp do systemu i potrzebnych funkcji. Może to być bardzo opłacalne pod względem nakładów kapitałowych, a także niezwykle elastyczne – umożliwiając zwiększenie skali i dodanie większej liczby osób w miarę rozwoju firmy. Salesforce jest elastyczny pod względem funkcjonalności – nie płacisz za żadne funkcje, które nie są dla ciebie użyteczne.
PLATFORMA CRM OPARTA NA CHMURZE OFERUJE:
- Szybsze wdrażanie
- Automatyczne aktualizacje oprogramowania
- Opłacalność i skalowalność
- Możliwość pracy z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu
- Zwiększona współpraca