Namiot jako narzędzie reklamowe

0
231
Namiot jako narzędzie reklamowe

Namioty reklamowe spotykamy podczas różnego rodzaju eventów, koncertów czy imprez reklamowych. Przywykliśmy do widoku tych konstrukcji nie tylko podczas okazjonalnych wydarzeń, często służą jako stacjonarne punkty obsługi, czy sprzedaży. Czemu zawdzięczają swoją popularność i czy można ich potencjał wykorzystać jeszcze bardziej?

Sposoby tradycyjne…

W przypadku organizacji imprez zewnętrznych niezależnie od ich formy wymagania są podobne. Posłużmy się przykładem targów, choć ten schemat sprawdza się także w przypadku wydarzeń kulturalnych czy festynów. Organizatorom zależy na optymalnym wykorzystaniu przestrzeni, wystawcy pragną jak najlepszej ekspozycji towarów, a odwiedzający chcą mieć możliwość łatwego przemieszczenia się pomiędzy stoiskami, dobrej widoczności i ułatwionego kontaktu. Wymagania pozornie trudne do zaspokojenia, jednak świetnie realizowane przez namioty reklamowe.

Konstrukcja standardowego namiotu to składany stelaż, na którym po rozłożeniu rozpięty zostaje dach. W postaci złożonej całość mieści się w torbie transportowej, którą wygodnie może przenosić jeden człowiek. Montaż jest prosty i zajmuje zaledwie kilku minut. To ważna cecha, którą trudno przecenić biorąc pod uwagę warunki plenerowe. Wymiary rozłożonego namiotu, w zależności od wersji i potrzeb użytkownika mogą się wahać od 3×3 m do 6×3 m. W ten sposób uzyskujemy powierzchnię wewnętrzną od 9 do 18 m². Pozwoli ona na swobodne pomieszczenie kilku osób oraz dowolnej zabudowy. Nie bez znaczenia jest też dach. Poza oczywistą funkcją ochrony przed słońcem i deszczem stanowi on także atrakcyjną powierzchnię reklamową.

… i rozwiązania nowatorskie

Poszukując takich produktów, warto zwrócić uwagę także na rozwiązania niestandardowe. Dobrym przykładem mogą być dmuchane namioty dostępne w ofercie firmy Inventini. W tym wypadku trudno mówić o tradycyjnej formie. Nadmuchiwane namioty to z jednej strony zupełnie inny, szybki i komfortowy sposób montażu, z drugiej natomiast dużo większa możliwość personalizacji. O ostatecznym kształcie namiotu, jego powierzchni i wysokości decyduje klient. Możliwe jest stworzenie indywidualnej konstrukcji łączącej w jednej bryle różne formy reklamy.

Decydując się na zakup namiotu, warto poznać również inne nośniki bazujące na pneumatyce. Niezależnie od tego, czy skorzystamy z katalogu gotowych rozwiązań, czy zdecydujemy się na realizację własnej wizji, efekt z pewnością będzie spektakularny. Mogą to być słupy reklamowe, bramy lub nadmuchiwane wizualizacje produktów z oferty klienta. Dmuchane konstrukcje łączy kilka cech – są łatwe w transporcie, proste w montażu i trudno przejść obok nich obojętnie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here