Pozycjonowanie – dlaczego każda firma powinna w nie zainwestować?

0
50

W sieci wciąż pokutuje mit, że dobry tekst obroni się sam. Niestety, dla algorytmów, które decydują o pozycji Twojej strony w wyszukiwarce Google, dobra jakość nie wystarczy. Podpowiadamy, dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne.

Firmy funkcjonujące w branżach, gdzie konkurencja jest spora, coraz częściej inwestują w kompleksowe usługi marketingowe, dbając o swój wizerunek w sieci i dopasowując treści do pożądanej grupy docelowej. Klient powinien być na pierwszym miejscu – to oczywiste. Jednak roboty wyszukiwarki Google mogą stanąć na drodze między nim a Twoim przedsiębiorstwem, jeśli nie dostosujesz treści do ich wymogów. Co z tego, że treść czy produkt, którą oferujesz, jest wartościowa, skoro potencjalny Klient nie będzie w stanie do niej dotrzeć? Tu na pomoc przychodzi usługa pozycjonowanie Rzeszów, którą oferuje obecnie wiele agencji zajmujących się szeroko pojętym marketingiem.

Zwiększenie ruchu organicznego – skutek pozycjonowania

Ruch organiczny, czyli pochodzący z wyszukiwarek, jest niezwykle istotnym filarem funkcjonowania każdej firmy, która oferuje swoje usługi w Internecie. Zdobywanie Klientów w ten sposób nie wymaga inwestycji w reklamy na social media czy Google Ads. Dobrze zoptymalizowane treści na stronie są w stanie wywindować jej pozycję w wyszukiwarce o co najmniej kilka oczek. To niezwykle istotne, biorąc pod uwagę, że osoby poszukujące danego produktu czy treści zazwyczaj ograniczają się do przejrzenia pierwszej strony efektów wyszukiwania w Google.

Pozycjonowanie – na czym polega?

Usługę pozycjonowania możesz zamówić na etapie powstawania strony. Mając funkcjonującą od kilku lat stronę, również możesz skorzystać z takiego wsparcia. Agencje, zajmujące się pozycjonowaniem, zazwyczaj zaczynają swoją pracę od audytu SEO, który umożliwia ocenę dotychczasowych treści i struktury strony i oszacowanie zakresu niezbędnych prac. Oceniają również rodzaj planowanego pozycjonowania w zależności od rodzaju prowadzonej przez zleceniodawcę działalności. Jeśli jest ona stacjonarna lub sfokusowana na dany region, będzie miało ono charakter lokalny. Dla przykładu – jeśli ośrodkiem działalności Twojej firmy oferującej usługi budowlane jest Rzeszów, pozycjonerzy będą dążyli do optymalizacji strony pod tę lokalizującą frazę.

Jeśli szukasz sprawdzonej agencji, która wypozycjonuje Twoją stronę, sprawdź Project-Pro.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here